Revista del Professorat de Ciències d'Infantil, Primària i Secundària

Número 33

 

 

Monogràfic sobre Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM

Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM. Claus metodològiques i reptes

Autor: Jordi Domènech-Casal

Els contextos quotidians i els Estudis de Cas com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes

Autors: Iván Marchán-Carvajal, Laia Palou, Pere Royo i Jordi Domènech-Casal

Els gèneres de comunicació científica i el laboratori com a espai didàctic per a l'ensenyament de les Ciències basat en Projectes

Autors: José Luis Touron, Quique Vergara, Arbert Arcas i Marcel Costa

De l'electricitat a la fusta. Espais d'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes

Autors: Zulema Josa, Esther Pintó, Carles Serra i Jaume Feliu

Apps i automatismes, oportunitats amb propòsit per a l'aprenentatge de la Tecnologia mitjançant projectes

Autors: Jordi Villar, Sílvia Zurita i Francesc Giménez

La conjectura i la planificació. Aprenentatge de les matemàtiques mitjançant projectes

Autors: Sílvia Margelí, Sílvia Perpinyà, Marisa Monsergas, Manel Sol i Salvador Chiva

Espai, context i creativitat. Aprenentatge de les matemàtiques

Autors: Montserrat Planella, Santi Vilches, Jordi Font, Roger Grau i Maite Gorriz

Context, Entorn i Servei: l’aprenentatge mitjançant projectes, de les àrees científiques a la Interdisciplinarietat

Autors: Miriam Redondo, Neus Ruiz, Sara Sánchez, Rosa Solé, Jordi Calvet i Marta Caño